
Achter de schermen: wie ben ik
Ik werk al meer dan 25 jaar in administratie, lay-out en ondersteuning. Collega’s noemen me gestructureerd, rustig en iemand die graag meedenkt.
Wat ik graag doe? Structuur brengen. Ordenen. Helpen om het overzicht te bewaren.
En ja – ook documenten visueel op punt zetten. Want heldere communicatie begint bij een duidelijke opmaak.
Mijn troeven:
-
Sterk in organiseren en opvolgen
-
Een extra oog voor lay-out en structuur
-
Communicatief en empathisch, ook digitaal goed bereikbaar
Leuk weetje: ik ben slechthorend, maar dat heeft me net geleerd om nog bewuster en helderder te communiceren. Geen telefoontjes, maar wel vlotte online afstemming via mail, chat of video.
Wat ik voor jou kan betekenen
Praktisch, betrouwbaar en met oog voor vormgeving

Klantgericht
Klantvriendelijke ondersteuning van interne en externe contacten, zowel via e-mail als aan het onthaal

Administratief beheer
Verwerking van documenten en opvolging van dossiers, registreren en bijhouden van gegevens

Praktisch
Opmaak van documenten, handleidingen, presentaties en opvolging van bestellingen

Ondersteuning
Organisatorische ondersteuning bij events praktische voorbereiding, ontvangst deelnemers en logistiek

Digitale opvolging
Heldere communicatie via e-mail en Teams, met oog voor snelheid, structuur en overzicht.
Klik op de knop die bij jou als werkgever meteen een glimlach oproept. Misschien is dit wel precies wat je zoekt... 😉
Lay-out & documentopmaak
Met oog voor stijl en leesbaarheid maak ik van elk document iets overzichtelijks – of het nu een Canva-presentatie is, een interne nota die structuur mist, of een Word-bestand dat wat meer schwung mag krijgen.